Fredag hela dagen

Vilken härlig fredag vi har, storm, trasigt golv och jobbgubbar plus ett uttråkat barn och en uttråkad hund.
Sedan har vi ingen bil heller så vi kan inte åka någonstans, Joakim fick äran att ta den till jobbet idag, tur var väl det för fy vilket väder vi har och värre skulle det antagligen att bli. 
Idag får det bli hemma mys med godis och lite mys framför Idol kanske, är väl final idag? 
och massa tända ljus på det, super! 
 
Sedan ska jag ringa på ett jobb som ringde igår men kunde inte svara så ska ringa dom idag =) så fort jag kan. När jag inte har folk hemma och inget gnälligt barn eller någon hund som gnyr. Spännande! 
Hade vart skönt att ha ett jobb den dagen jag är klar, så jag slipper gå på timmar. 
 
Yäyä, ska försöka komma på hur jag ska underhålla Jason och Xzeena dom kommande timmarna haha! 
Synd att vi inte har två bilar så hade vi kunnat åkt till mormor, lek och buslandet eller något annat skoj! 
 
 
Och här får ni bild på en som behöver klippa sig! haha :D
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0