Sjukstugan

Hej! 
God eftermiddag på er allt, idag har jag varit hemma med Jason som är sjuk. Dom där dagisbaskeluskerna kröp på han .. igen. Tycker så synd om min lilla kille! Hoppas han blir bättre snart, just nu sover han men det har han gjort lite då och då idag. Men han har orkat leka lite också. En jobbig sak med detta är att jag måste få hit någon som kan gå ut med Xzeena, för jag kan inte lämna Jason ensam hemma och jag vill absolut inte dra ut honom när han är sjuk. Och jag tycker fruktansvärt synd om Xzeena också men min mamma kom tillslut så att Xzeena kunde få komma ut och göra sina behov, så jag får gå en långis med henne sedan. Hon var även ue med Joakim imorse. Hon liggr och sover hon också och vaktar sin sjuka lillebror 💕💕
 
Snart kommer Joakim hem så ska vi hitta på någon middag och sedan får jag se om jag orkar ta mig iväg till träningen, MRL. Tror jag får strunta i det TYVÄRR, jag vill verkligen träna men vet inte om det känns så bra att åka ifrån Jason när han är dålig och han är så mammig när han är sjuk, mammas lillaplutt! 
 
 
Hoppas allt är bra med er! Kram

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0