Jasons 2årsdag!

Klockan 05.30 studsade Jason upp, vi hann alltså inte gå upp och fixa paketen eller frukost på sängen (!!) haha, hade planerat att gå upp klockan 6.00 för att hinna göra detta innan Joakim skulle till jobbet. 
Men iallafall, vi gick upp och Jason log snällt kvar i sängen och väntade, när vi kom in och sjung såg han ut som ett frågetecken, men när presenterna kom fram blev allt mycket roligare, haha. Han slet upp presenterna, och började leka, med bilarna såklart! 
 
 
Sedan åkte Joakim till jobbet och jag gjorde pannkakor till Jason, lyxfrukost måste man ju ha när man fyller två. 
 
Sedan bakade vi kladdkaka och muffins, och Jason hjälpte till! =) 
Kan ju säga att vi fick städa köket efteråt, men även det hjälpte han till med! =)
 
Sedan gjorde vi oss iordning och åkte hem till min morfar som ville ge Jason en present, en monster truck fick han & en annan sak som kommer till kalaset på lördag, så det får ni se då!! :)
Efter det åkte vi till stan med mormor (min mamma) och hon ville köpa ett par byxor till mig, så snäll min mamma!  Hittade ett par som satt som en smäck! Så fikade vi och sedan åkte vi hem och åt tårta med pappa Joakim, moster och mormor.
 
 
Sen bar det hem till Jasons kusiner på middag, presenter och lite lek. =)
 
Och nu sover vårat söta födelsebarn så sött så, och så nöjd efter denna dagen! 
Tack alla som har grattat Jason idag och för alla fina presenter! 
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0