Kungälvs crusingen

Igår var det crusing här i Kungälv, massa massa bilar och massa massa massa folk överallt.
Jag körde min mammas gubbes ena bil, en Cadillac Eldorado -76 (tror jag det var) haha.
 
Här har vi en taggad Jason som vill åka och titta på alla bilarna inne i Kungälv. Och ner cabbat åkte vi, såklart! Hade ju tur med värdet.
 
Här är vi framme på Kåken (raggarklubben) och har ställt bilen bland alla andra bilar. 
(Det enda negativa med cab är att man inte kan ha utsläppt hår utan att det blir sjukt äckligt och trassligt!)
 
Jason gillade verkligen bilarna, och han älskade att tuta! & inte för att skryta men han var väldigt popis ibland folk,  folk stannade och sa att han var söt, tillochmed folk i bilarna haha :) min lillepojk!
 
Joakim och Jason innan vi ska åka på crusingrundan! 
 
Det var kul att köra, första gången jag gör det! Men nästa år kör jag inte, på slutet var jag FETT trött på allt och alla och ville bara åka och ställa bilen. Men när vi kommer till rondellen vid Maxi så har en bil mer eller mindre parkerat mitt i rondellen så att inga bilar kommer förbi, det blir ju TOTALSTOPP! Hur fan kan man vara så jävla rubbad? stolpskott.. Fy va arg jag blev, inte bara jag utan massa andra med. Bilen var inte ens sönder eller så, utan han parkerade den mitt i rondellen för att hans amatörer till crusing folk skulle sätta sig i rondellen och pissa, asså VUXNA MÄNNISKOR! 
Så nej, nästa år tänker jag inte köra! haha
 
Idag är vi sjukt trötta, snart lägga Jason och sedan kolla på film med Joakim, kommer antagligen sluta med att vi båda somnar i soffan haha! Yäyä, Puss så länge!
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0