Trött på ALLT!

Hela denna dagen är ju bla ha bla ha bla ha. 
Allt ser förjävligt ut hemma, det är massa tvätt, sängkläderna måste bytas. 
Och det är en sån där jobbig dag som jag känner att allt måste göras på en gång, och sen ska vi ha en fest på lördag, för att jag har fyllt 25 och mamma fyller 50 imorgon, men den känner jag inte alls för just nu. Tänker inte gå in på varför här på bloggen. Känner verkligen INTE för den just nu iallafall, men det kanske blir bättre. 
 
Sedan ska Jason jävlas helatiden med nya hyss var femte sekund.. Sorry för ett gnälligt inlägg, men vafan ibland är man faktiskt sur och gnällig, och det är ju perfekt att jag har en blogg att skriva av mig allt detta så kanske Joakim slipper höra allt gnäll sen HAHA, stackarn! 
 
Får gå och döna på musik och städa, Puss så länge!
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0