en del har verkligen inget liv.

 
 
en brud lade upp en status på en (fuckin) tjejgrupp att man skulle visa alla sina fina hundar. Självklart lägger jag upp på min fina Xzeena, och dom undrar även vad det är för ras på henne och jag skriver Amstaff/Pitbull, för det är vad hon är. Och dom leker värsta pitbullpoliser haha, pinsamt. 
 
Jag vet att Xzeena är en amstaff pga att jag har träffat hennes underbart fina mamma, och hennes pappa är en Pitbull, och hennes farmor är en Pitbull bluenose. Huvudsaken är väl att jag vet det? jag ska la inte behöva tvingas förklara hela hennes bakgrund för massa randoms? Blev så jäkla pisst så var tvungen att skriva av mig haha. Tog i vilket fall som helst bort min älskling ifrån den skrattretande tråden. Hon ska inte vara ibland clowner =). 
 
Yäyä, idag har de vart jobb på schemat, och lite små städ här hemma. Sedan åkte vi och kikade in cirkusen som är nere i Kungälv. JAG VET,jag gillar inte cirkus. Men vi kollade på djuren för Jasons skull, och jag har absolut inte sponsrat skiten. =) 
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0