Fredag ♡

Här ligger man i sängen med en sömnig Jason och tittar på Robin Hood. Väntar på att lilleman ska somna så jag kan gå ut och titta på Idol med Joakim innan läggdags.
Imorgon står det jobb på schemat, även på söndag. Hoppas jag kan genomlida mig denna helgen, halsen har börjat svida och hostandet kommer titt som tätt men vafan jag måste jobba. Ska snart gå på mammaledighet så får vila då.
Längtar ganska mycket nu efter mammaledigheten, att börja fixa och dona för bebisen med att tvätta kläder och köpa en del nytt. Ganska bra att det blir en liten pojke till för jag har ju massa kläder kvar sedan Jason var bebis så ska kolla igenom alla hans kläder med. Sedan vill jag ha upp spjälsängen och den fina himmelsängen som jag har planerat, samt att vi måste köpa hem en vagn och skötväska med mer. Ja, det är en del att göra inför en liten bebis ♡ så det ska bli så skönt att snart gå hem och vara mammaledig. Börjar bli tungt att jobba också. Har ju inte det lättaste jobbet direkt. Tunga lyft och en del stress, säg hej till vård jobbet.


Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0