Kan det vara den förbannade foglossningen?

 
 
Undra om jag har fått foglossning ... jag kommer inte riktigt ihåg hur det var när jag hade det med Jason, men ja nu har jag iallafall fruktansvärt ont så fort jag reser mig eller ska gå någonstans. 
Värker som bara den ibland och ibland värker det lite mindre, underbart! Tur att jag ska till mvc imorgon. 
Känner mig som en förlamad fisk här i soffan, orkar/kan inte ens plocka upp i köket eller städa undan Jasons leksaker, så det får ligga kvar tills imorgon om jag inte finner orken ikväll. 
åååå, jag som verkligen trodde att jag hade klarat mig undan foglossningen men ack fick jag! nu ligger man här som en klubbad säl! 
Bara 73 dagar kvar ... bara 73 dagar kvar ... BARA 73 DAGAR KVAR!!
Det är bara att hålla ut! 
 
Jason har iallafall somnat för natten och Joakim är ute och går med Xzeena och sina syskon en sväng. Så lugn och ro för mig en stund. Men jag hoppas nästan på att han kommer hem snart för det är så förbannat tråkigt när det är så tyst här hemma, haha. 
 
Jag har inte tid med att ha foglossning, jag har så mycket denna veckan känner jag! 
Imorgon ska vi vara hemma och ta de lugnt och sedan till mvc för en kontroll av mig och lillebror. Sedan ska vi åka till Lödöse på kalas hos mammsens gubbe som faktiskt fyller gubbe haha! Sedan kommer torsdagen och då ska det jobbas, men efter jobbet var det nog inget om jag inte minns fel.. 
Sedan kommer fredagen och då ska jag och Joakim ha tävling med min syster och hennes pojkvän, om vem som bygger det bästa pepparkakshuset! Ja, ni kan ju gissa vilka som kommer att vinna! Antagligen jag och Joakim haha!! :D  och jag kommer självklart att fota och ha mig under tävlingen! Måste även handla massa till pepparkakshuset. Sedan kommer lördagen och då ska vi på 50 årsfest i Lilla edet för min mammas gubbe. Så Jason ska vara hos sin farmor och farfar, kul för honom tycker jag! Han behöver vara med några andra än sin mamma och pappa helatiden haha. 
Men på söndag kommer jag antagligen att ligga här som en klubbad säl igen!! =)
 
Fullerulle, helatiden!! (: 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0