Lillebror - twistshake

Fredag hela dagen och årets näst sista dag är här! imorgon är det nyår och vi ska fira in 2017. Och det året kommer börja bra, en lillebror som kommer i början av året. Kan det bli bättre? 
Idag ska jag och Jason ta en promenad ner till affären och köpa hundmat (som klantiga matte glömde igår) och fredagsgodis har jag lovat lillkillen också. Blir nog inte så mycket lördagsmys imorgon då vi ska hem till Jasons kusiner och fira in det nya året =) så vi får ta "lördagsmyset" ikväll istället. 
Imorse låg jag och Jason och pratade om att lillebror snart kommer, och han vill att han ska komma ut nu hehe. Men jag och pappa får byta blöjor för det vill inte han göra hahaha! han är för rolig! Han verkar tycka att det ska bli roligt att bli storebror och ser framemot det. Jag har vart lite nojig att han inte ska gilla det då han alltid har vart nr 1 för oss helatiden, och vi har bara brytt oss om han. Ja, bortskämd som han är! men det ska han även vara när han blir storebror, får försöka få med han i allt som vi gör med bebisen för jag vill absolut inte att han ska känna sig "bortglömd" som säkert är lätt hänt med två barn. Nej, det får aldrig hända! Båda mina pojkar ska vara nr 1 helatiden!! =)
 
Igår kom lillebrors alldeless egna Superhero flaska ifrån Twistshake även hans två första nappar kom i paketet. Så otroligt snabb leverans har dom, jag beställde sakerna för tre dagar sedan. Så dom kom en dag efter att jag hadr beställt dom, kanon är det! 
 
 
Fick även mail igår om att vagnen dyker upp om ca vå veckor! spännande. 
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0