När tröttheten börjar ta över

 
Iochmed att jag knappt kan sova på nätterna längre så känner jag nu att tröttheten börjar att ta över mig.
När vi lägger oss så har jag jättesvårt för att somna pågrund av att jag inte hittar ett bra sätt att ligga på, jag vrider och vänder mig 100 gånger innan jag kan somna. Ibland stoppar nog inte ens det, ibland får jag ligga och räkna får, jag skojar inte! för att kunna somna även fast jag är hur trött som helst. 
Ibland känns det som om jag knappt kan andas och då måste jag lägga mig på ett annat sätt, ja, det tar ju halva natten innan jag kan somna. Och när jag väl har somnat och ligger bra så vaknar Jason och ska hoppa över mig och lägga sig på MIN plats så jag får ligga och knö mellan Jason och Joakim, plus att Xzeena ligger PÅ mina fötter. Ni förstår ju hur svårt jag har det just nu! jag behöver STOR plats nu, för nu är jag bannemig höggravid och tar plats haha. 
 
Känner nu att min trötthet börjar att ta över mitt humör, jag orkar ingenting och jag vill nästan bara sova. Jag blir irriterad för ibland ingenting, jag är så trött helt enkelt och det är väl inte jättekonstigt. Är trotsallt snart i vecka 32 och det är tungt nu, riktigt tugnt. 
 
Längtar lite tills jag ska vara hemma och bara kan vila någon dag i veckan när Jason är och leker med sina kompisar på förskolan. Samt att jag kan börja fixa och dona i pojkarnas rum. Efter nyår! då ska jag vila och pyssla. Och Jason har sagt att han ska hjälpa mig när bebisen kommer, han ska leka och gunga bebisen i babysittern, haha sötnos! men han ville INTE byta blöjan så det får mamma göra eller pappa haha. 
 
Idag har vi vart hemma och tagit det lugnt och vart på en promenad till kiosken och sedan till Willys och då mötte även min syster upp oss och gick med. Nu har Jason somnat, han var hur trött som helst och det förstår jag för han var vaken innan Joakim gick till jobbet imorse och han går ändå upp starx efter klockan fem. Så han fick faktiskt ta en vilopaus nu för det var väldigt grinigt. 
 
 
och vet ni, det är bara tre dagar kvar till julafton! är ni redo? det är inte jag. Ska handla det sista på fredag och sedan är jag redo. Ett jäkla handlande inför jul och nyår! hemskt haha! tur att jag älskar att shoppa :D
Känner dock ingen jätte julkänsla, så himla tråkigt väder inte alls något juligt väder haha men man får göra det bästa utav situationen och göra det så julmysigt man kan ändå. =)
 
PUSS!

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0