Vecka 32 (31+5)

 
Idag har man vart gravid i 223 dagar och jag har bara ca 57 dagar kvar, må dom gå fort. 
Är i vecka 32 (31+5) och nu ÄR det tungt och rätt jobbigt men ändå ganska mysigt. 
Jag har även tagit klivet in i mammaledigheten denna veckan och det känns jäkligt skumt, nästan så jag saknar att jobba efter bara en vecka som mammaledig. 
Herrom natten drömde jag tillochmed om att jag var på jobbet haha, hur sjukt. Fast jag har ju ett fantastiskt jobb, med goa vårdtagare och kollegor!  Men ja, nog om det. 
 
Nu rör han sig mycket mer än vad han har gjort innan, börjar bli trångt nu för stackars lille killen därinne. 
Sticker ut en arm eller et ben lite här och var ibland, och han har börjat trycka på revbenen också och det är inte skönt. Kan vakna mitt inatten av att jag hoppar till för att han pressar så hårt emot dom, får hoppas på att han låter dom vara hela iallafall. Ibland känns det även jobbigt att andas och man får vrida och vända på sig som tusan när man ska sova, haha inte konstigt att jag är helt slut vissa dagar. 
 
Men nu börjar det verkligen att närma sig, och det ska bli så skönt när han är ute! snart, snaaart är vi i babybubblan med vår lille mini Jason. Och Jason kommer bli en stolt och stor storebror. 
Vi kallar Jason för bebis ibland (på skoj) och då säger han att han är STOOOR! och vi skrattar och säger att han är bebis tills han blir storebror, för gud då kommer man verkligen se hur stor han faktiskt är, våran lilla Jason. Det var inte längesedan man satt och hade han i magen, känns det som, men till sommarn är det fyra årsedan Jason kom till världen. Sjukt vart tar alla åren vägen?! 
 
 
Här får ni en bild på kanonkulan iallafall! nu ska jag ut och göra lite ärenden! Puss
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0