Kalas & pynt

Idag har det vart fullt upp som vanligt här i vår familj. Vi gick upp och gjorde oss iordning och sedan tog vi en runda nere i Kungälv och kollade lite. Fick för mig att det var julmarknad idag men ja, det är ju imon... 
så vi handlade lite och åkte hem. Väl hemma drog jag upp julgardinerna och skickade ner Joakim för att hämta julkartongerna. Så idag har vi pysslat lite. 
Sedan åkte jag hem till pappa och dekorerade hans smörgåstårta som jag började med igår kväll. 
Sedan blev det kalas för pappa som fyller år imorgon. 
 
 
Nu har vi iallafall kommit hem och vi har hunnit pyssla lite till sen somnade vår underbara son och vi ligger här nu framför tvn och slappar. Jag hoppas på att vi får sova inatt, vilket vi inte kunde igår, speciellt inte jag.
Jason la sig på mig flera gånger och han ska knö på mig, sen vaknade han titt som tätt för hans näsa blev täppt. Tillslut fick jag nog och gick ut och la mig på soffan och där fick jag sova några timmar iallafall. 
Känner mig lite halvt sliten idag faktiskt, kommer somna gott sen. 
Sen får jag upp imorgon och finkamma julpyntet lite tror jag, vet inte vart jag ska ha allt. 
 
 
Fick även köpt julstjärnor (blommorna) som dom sålde ut för tio kronor på city gross. Billigt och bra för en som alltid lyckas med att få död på blommor haha! Så får nog åka imorgon och fyll apå ett lager här hemma ifall någon skulle trilla av pinnen... Är verkligen dålig på blommor! fick en shock i somras när en orchidee började blomma om på nytt haha! den ni, de är inte dåligt att jag lyckades med det. 
 
Godnatt på er, Puss! 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0