Middag hos mormor

 
Nu är vi hemkomma ifrån min mormor, vi har vart där på middag idag. Hela familjen, förut dom som är i USA och glassar haha. Men imorgon kommer dom hem till kalla regniga sverige igen, efter två veckor i USA. 
Ska bli skönt att få hem min kära mamma igen, har vart lite tomt utan henne. Ingen som vill åka till City gross varje dag eller åka till mormor. Men imorgon är hon hemma igen min lilla mamma =)
 
Hon har köpt en bil till Jason som han har väntat på länge nu, (tycker han själv) så han är helt förtvivlad över att han inte har fått den än och att den måste åka flygplan hem hit med mormor först haha. 
Han har städat sitt rum så att den nya bilen ska få plats också! så söt. 
 
Btw.. så tog jag iallafall en ny magbild idag! Idag firar vi att det bara är 100 dagar kvar! Kommer så väl ihåg när det stod att det var över 200 dagar kvar innan lillebror skulle vara här, och nu är det bara 100 dagar kvar!! va fort det har gått!! och imorgon är det 99 dagar kvar, alltså TVÅSIFFRIGT
Så det fick firas idag med en magbild! =) en lite suddig sådan, får lära mig att använda systemkameran istället för mobilen. 
 
 
Blev såklart en bild på storebror också, han får ju trotts allt en lillebror om ca 100 dagar! =)
ååh, tänk att min lilla Jason, min lilla bebis, ska bli storebror! helt sinnes, det var ju inte längesedan det var Jason som jag hade i min mage och nu ska han bli STOREBROR, asså fattar ni!! haha
 
 
Imorgon har vi en heldel att göra. Jason ska till tandläkaren, och jag ska till mödravårdcentralen och lyssna på lillebror och sedan ska vi på ett möte till på eftermiddagen. Ja, fullrulle! 
 
Hoppas ni har haft en bra dag! Puss.
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0