när tröttheten tar över..

 
Ögonen hänger på mig och jag kan somna så fort jag råkar nudda sängen, somnade till igår och även förut när jag la Jason. Men jag drog mig upp ur sängen för att få umgås lite med Joakim innan vi ska sova för natten. Känner mig så himla tråkig haha! Men det hör väl till graviditeten att vara trött och nu är slutet ganska nära också, ska bli så skönt när lillebror är här. 
Sedan har jag jobbat en heldel det senaste och även vart mamma och städerska här hemma haha, så det tar ju på krafterna. 
Imorgon ska jag och Jason vara lediga iallafall, vi ska slappa och ta det lugnt. Vi ska även baka pepparkakor och då kommer även moster på besök, så efter en ledig dag är jag förhoppningsvis på topp igen. 
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0