Peppar peppar ta i trä!

 
Nu hoppas vi på att allt har fått komma upp och att vår lille prins inte ska behöva genomlida fler spyor.
Under dagen har det kommit en del och han är helt slut våran stackars lille kille. 
Nu sover han så gott här brevid mig och jag hoppas verkligen han får sova hela natten. Lite feber har även smygit sig på. Han har fått i sig en flaska välling, hoppas hoppas att den får stanna i den lilla magen.
Tvättmaskinen har gått nästintill hela dagen, alla sängkläder hänger på tork och en del täcken. Så nu får magsjukan allt vara slut, haha för nu har vi nästan inget kvar som vi kan använda till sängen. 
 
Jag hatar att se han så dålig, det är verkligen ibland det värsta som finns att se sitt barn dålig. Så nu får denna magsjuketuren vara över. Så min älskling snart kan bli frisk och pigg igen. 
Och peppar peppar ta i trä så har vi andra klarat oss, änsålänge
 
¨¨
Bilden är inte tagen idag! 
 
Nu ska jag smyga ut till soffan och kolla på film med Joakim, och hålla tummarna att Jason får sova hela natten och att inte vi åker på det. Jag brukar alltid klara mig, men Joakim är det nog värre för. Han brukar åka på det ibland när Jason har fått det. Sånt himla bra immunförsvar jag måste ha!! 
 
Hoppas ni har haft en bra lördag iallafall! = ) 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0