☆ vecka 25 24+4 ☆

 

☆ vecka 25 24+4 ☆ 

och inte jättemånga dagar kvar till jag går in i vecka 26 med lillebror. 
 
 
 
Nu märker jag mer och mer för varje dag att jag är gravid, jag blir trött för minsta lilla ansträgning, och jag får ont lite här och var lite då och då. Är inte alls lika pigg som jag har varit. 
Jag hoppas denna månaden går undan så jag snart kan gå hem och bara vara tjock och vila tills lillebror kommer. Men det kommer nog även vara lite tråkigt att inte jobba.. men men, mitt yrke är tugnt, med förflyttningar, städ och inköp. Livet som undersköterska! och jag orkar helt enkelt inte hur mycket som helst längre, dags att inse det. 
När jag städar här hemma så vill jag att det ska gå fort och lätt (för hur kul är det) men det gör det inte, måste ta små vilopauser haha! och sedan får man ont i hela kroppen kvällen/dagen efter. 
Tur att det bara är ca 107 dagar kvar till bf!! :P haha.
 
Idag kom en överraskning på posten också!! min jacka som jag beställde igår, så här går det allt undan! 
Och den passade, kanske inte hela gravititeten men nästan iallfall haha. Får ha en korsett i slutet, SKÄMTA!  
Blev iallafall nöjd med den, och kort kommer imorgon! 
Hoppas ni har haft en toppen dag! Puss och kram
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0