Vecka 28 med lillebror ♡

 
Vecka 28 idag ♡  och bara 90 dagar kvar!
 
Idag är det lördag och det innebär att jag och lillebror går in i en ny vecka, så idag välkomnar vi vecka 28 
Och nu rör han sig verkligen mer och mer för varje dag, inatt har han rullat omkring i magen som en liten tok.
En fot eller hand har putat ut på magen och man har kunnat känna han röra sig. 
Rätt fräckt att man kan känna honom, och att det bara är min hud och sånt emellan oss. 
 
Enligt appen så ska han vara runt 34cm lång och väga krig 1,1 kg och OM han skulle välja att titta ut nu så hade det vart stor chans att han hade klarat det. Och han kan redan drömma nu enligt amrikanska undersökningar. 
 
 Tänk att vår lilla skrutt snart är här och att våran stora skrutt ska snart bli storebror ♡ helt fantastiskt. 
Snart har jag och Joakim två pojkar här hemma så roligt! Men vet ni, gud vad jag längtar tills att jag kan få börja träna igen, PÅRIKTIGT! Hade kunnat träna nu med men jag har ingen ork till jobb, vara mamma, städerska hemma och träning, timmarna räcker inte till känner jag för det. Men tur att jag har Xzeena så man kommer ut och går lite iallafall =) Men om några månader kan jag inta gymmet igen med min syster, och kämpa som bara den för sedan är det stopp med barn! detta är sista så efter denna graviditeten så kan jag lägga ful fokus på träning igen =)! och målet är att få bort alla härliga mamma kg och bygga lite muskler =)! 
 
Nog om detta, nu ska jag snart dra igång familjen här hemma och dra med dom ner till kungälv på julmarknad. Puss på er!
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0