Höstbilder och besök i Lödöse.

 
Då var vi hemkomna ifrån Lödöse nu, åkte dit i förmiddags med Carro, Jason och Xzeena och hälsade på mamma och Jack. Blev fika med våfflor, frallor och bullar haha så nu kan man nästan rulla fram. 
Sedan var vi ute och lekte med hundarna och Jason, eller Jason lekte mest med hundarna och vi tog mest kort på dom haha. Så idag fick jag lite höstbilder, äntligen! Måste använda min fina kamera mer än vad jag gör.
Blir så mycket bättre och roligare bilder med den än om man tar med telefonen. 
 
 
Nu ska jag snart börja med maten för Joakim kommer snart hemifrån jobbet =) sedan ska jag även besöka apoteket för jag måste köpa järntillskott och olja till magen så den inte spricker haha! åå vad jag längtar tills lillebror är här, så himla tråkigt att vara gravid! Roligare när han är på utsidan sen.. så man får se hur gullungen ser ut =)! 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0