☆ t a c o g r a t ä n g ala Sandriiie ☆

 
Igår gjorde jag tacogratäng här hemma istället för vanlig tråkigt fredags tacos. 
Och ja, den gick hem faktiskt. 
 
 
Såhär gjorde jag:   Ställ ugnen på 225grader.
Jag hackade paprika ( gul,grön och röd) i småbitar och la det i en ugnsform.
Sedan stekte jag köttfärs och la till tacokrydda.
Sedan när det var klart så la jag köttfärsen som ett lager över paprikan i ugnformen.
Sedan blandade jag ihop philadelphiaost, creme fraiche & riven ost i en skål och la det sedan som ett täcke över köttfärsen. 
La på cocktailtomat och stoppade in den i ugnen i 15 min. 
 
Sen la jag på nachochips & gjorde sallad till! =) 
 
 
Så allt du behöver är: 
Ugnsform
Paprika i olika färger
Köttfärs
Tacokrydda
Philadelphiaost orginal
Creme fraiche
Riven ost
Nachochips
& den sallad som du gillar. 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0