Vecka 23

 
Igår gick jag in i vecka 23 med Lillebror (vi kommer inte på något namn!!) och jag känner han mer och mer nu, så mysigt så. Men det är så typiskt för när jag känner honom så ropar jag på Joakim för att han ska få känna men då slutar han, näst in till alltid är det så haha. 
Men nu har iallafall jag känt honom på magen, typ hans hand, fot eller vad det nu kan vara som sticker ut ibland.
 
Han växer så det knakar nu och det märks på magen! Han väger ungefär ett halvt kg och är ca 28 cm lång. 
Han kan även höra alla rösterna som är på utsidan så han kommer känna igen våra röster när han kommer ut. Himla häftigt! 
 
Vänster lillebror i vecka 21+3 och höger är med Jason i vecka 23.
Känns så jag är lite större denna gången faktiskt haha. Kul att kunna jämnföra magen lite =)!

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0