ännu en sömnlös natt

 
Denna natten har inte vart rolig, har sovit max 4 timmar tror jag. Knappt det! 
Det har vart varmt, Jason har legat snett emot mig så jag får inte den platsen som jag behöver för att kunna röra mig om jag måste byta sovställning. Och sedan vaknade jag från och till med värk i svanken och en mage som spännade sig, antar det är förvärkar och sammandragningar. Det är även så tungt att försöka vända sig och lägga sig bekvämt!! man får verkligen ta i för kung och fosterland. 
Fick tillslut gå ut och lägga mig i soffan och bulla upp mig med massa kuddar för att kunna få sova någon timma till. Och nu ligger Xzeena här och knör på mig istället haha, jag älskar mina underbara barn. 
 
Joakim och Jason har åkt iväg för att handla det vi glömde igår inför dagens kalas. Ska försöka dra mig upp snart också och fixa all mat och fika, men tror jag har gjort det hyvsat lätt för mig, sedan får mina killar hjälpa till. Dom ska få städa och ha sig idag hehe. 
 
Vet ni en sak? jag tror jag är nykär! i vagen hahaha! igårkväll innan vi la oss var Joakim tvugnen att visa mig hur man fällde ihop den och fällde upp den haha jag var nog inne med vagnen mer än jag var i soffan framför fångarna på fortet!! ne kanske inte riktigt så illa men inte långt ifrån! haha man kan inte låta bli att känna och klämma på den när man ändå går förbi den haha! 
 
 
Ni borde vara trött på vagn bilder nu så sedan under dagen så kommer jag bjuda på mat bilder och tårtbilder istället, skoj va? =) 
 
Puss så länge
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0