Det är inte alltid en hit.

 
Trött som ett troll och inte mycket till sömn får man heller. 
 
Ett klagoinlägg känns detta som att det kommer bli, men vad gör det? man måste få klaga av sig lite då och då.  Jag är så extremt trött, jag vill bara sova men det går inte. Jag har en tre åring att sysselsätta hela dagarna, tvätten måste göras, disken och lika så alla andra hussysslor. Med en vild tre åring blir det lätt en del leksaker där och en annan del där, och jag KAN inte låta det vara då mår jag så dåligt. 
 
Sedan kan jag inte sova bra på nätterna, det är varmt, jag ligger inte bekvämt, jag vaknar med ont i vaderna, kramper och även med ryggsmärta. Ligger jag på sidan så får jag ont i bröstkorgen, den typ krampar när jag sträcker ut den. Och den härliga magen som är ivägen hur jag än ska försöka ligga i sängen! haha just nu känns allt så posetivit tycker jag, haha! jag är iallafall grymt glad över att det snart är över och vår lille prins är ute hos oss, och magen blir mindre och jag kommer antagligen inte få sova som en gud då heller men ja, då är inte kroppen lika tung iallafall. Och jag längtar så fruktansvärt mycket till att bli av med alla kilon som man lägger på sig under en graviditet, och att börja träna! 
 
MEN, nu jäääklar är det nära! bara 52 dagar kvar, bara ca 7 veckor kvar! å de ska blir så skönt!! =D 
 
Vecka 33 (32+3)
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0