Fullrulle

 
Och idag sprang vi in i veckan 36 =) och det är cirkus 34 dagar kvar tills beräknadförlossning. 
Och jag längtar så otroligt mycket tills det är dags för usch vad jobbigt det börjar bli. Är så satans trött nu förtiden så det är hemskt! orkar ingenting, det är knappt att jag orkar leka med min egna son!! och det är illa.
Vet inte vad jag hade gjort om jag inte hade haft Joakim!! tänk dom som är ensamstående, usch vilka superföräldrar som måste vara! 
 
 
Idag blir det iallafall fullrulle som vanligt i familjen Åhfelt/Petersson ! vi ska först på kalas hos Joakims syster och sedan ska vi på kalas hos min minsta kusin, som inte är så liten längre! hon har fyllt hela tio år! vad tiden går fort haha =) 
 
Jag får väl snart ta mig i kragen och plocka undan här hemma, som vanligt! och sedan ska jag ta mig en dusch och fixa till mig och Jason inför dagens klaser =) 
 
 

Kommenterar gör du här!
Postat av: Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Åh så roligt :)

2017-01-22 @ 00:04:29
URL: http://www.saramadeleine.se

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0