Helgen + vecka 34

 
Våra helg har vart lugn och skön, en riktig familjehelg nästan iallafall.
I fredags var Joakim med sina syskon och gick över två mil, dom är galna! ifrån spekeröd till kungälv, jag sa att dom var galna va? haha. Sedan var vi hemma och bara tog det lugnt på kvällen. Min syster tittade förbi och åt upp våran tacos också haha. Sedan fick jag sovmorgon på lördagen och dom åkte iväg till Jasons farmor och farfar, så ja det var verkligen lugnt och skönt här hemma i några timmar. 
Jag åkte sedan med min syster hem till pappa och fikade, och sedan blev det ännu en hyvsat lugn kväll hemma. Förutom att min lillasyster och Joakims lillebror kom förbi på en beer pong match med Joakim. 
Han får ju passa på att roa sig lite nu för snart är det helt alkoholfritt här hemma! =) 
 
På kvällen körde jag våra småsyskon till deras "festställen" som dom skulle till och åkte sedan hem och kollade på film med Joakim innan vi gick och la oss. Söndagen var det bara jag Joakim och Jason för en gångsskull. Vi gick ner till affären och handlade och lekte på lekplatserna påvägen, sedan gick vi hem och kollade på film och bara tog det lugnt. På kvällen kom min morbror, kusin och Renee förbi också och gjorde julklappsbyte mellan min kusin och Jason. Han fick ännu mer batman kläder, så han är överlycklig! =) 
 
Vi hann även med att byta rum igen och det gjorde vi i torsdags, så nu har jag och Joakim återigen det lilla sovrummet och Jason och lillebror har det stora sovrummet som vi har delat av. Jason fick en lite större del utav rummet för lillebror lär ju inte behöva så stort det första halvåret. Rummen blev bättre än jag trodde och är jag nöjd så brukar alla andra vara det också haha. 
 
Och vet ni, i lördags så gick vi in i vecka 34 med lillebror. Och idag är det endast 46 dagar kvar till beräknad förlossning, spännande! nu börjar det att närma sig på riktigt. Idag är även vagnen beräknad att komma hem, och det passar ju perfekt med ett stort barnvagns paket idag, för det är ju Joakims födelsedag idag! vem vill inte ha en barnvagn i present ;)? haha. 
 
Bebiskulan i lördags! =) Nu ska ja göra mig och Jason iordning inför dagens äventyr =)
 
Hoppas ni får en grym dag! Puss
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0