Lillebror - Magbilder

 
Kände för att visa er bebiskulan lite idag, den börjar bli så himla stor! jag vill inte bli större nu, jag vill at knodden ska komma ut snart! Det är ganska påfrestande med denna magen, och alla leder i kroppen börjar göra ont nu. Haha jag bara klagar på att vara gravid, men det är verkligen inte min grej. Alla säger att det är så himla mysigt och jo, de är jättemysigt, IBLAND. Typ när man känner lite sparkar (som inte gör ont) men annars är det inte så himla mysigt faktiskt. Detta är min sista graviditet, jag lovar! Efter detta har jag mina två pojkar, mina två älsklingar och det räcker gott och väl.
Det ska bli spännande att se hur länge denna rackarn håller sig inne, förhoppningsvis kommer han någon vecka innan, för snart orkar jag inte mer. 
 
Imorgon går vi in i hela 36 veckor, det går ganska så fort ändå men ändå inte. 
 
åå kom ut snart lillebror, du är så efterlängtad nu! och det är en storebror som är väldigt nyfiken på dig, och det är han såklart inte ensam om! =) 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0