Ont i ljumskarna, foten och har en trotsig tre åring!

 
Och då var det måndag igen ... Joakim jobbar och jag och Jason är hemma och har tagit ned julgardinerna i köket och städat lite.  Just nu har vi en liten pause med barnkanalen i sängen ska snart ta mig en dusch och dra ut hund och unge på en liten promenad.
Kan inte gå långt längre, har ont i min vänstra fot och i ljumskarna. Tror bebisen ligger och trycker på något sätt så att det gör ont i ljumskarna, känns som om dom ska hoppa ur led ibland också. 
 
32 dagar kvar tills bf och jag vill att han ska komma ut snarast för nu orkar jag inte ha ont mer, orkar inte med denna klumpen på magen haha. Och sedan orkar jag inte vara trött mera! Men han får inte komma innan fredag iallafall, helst inte förens om ca 2 veckor för jag måste packa BB-väskan som jag inte ens har införskaffat mig än, hittar inte den jag tänkte ha så måste köpa en ny! så det tänkte jag göra på fredag när Jason är på förskolan en stund och min mamma är ledig så hon får hänga med mig, vill inte åka ensam för då ska ni se att det händer, att vattnet går mitt inne i affären eller något haha. 
 
 
Och, den här underbara ungen är trotsigare än trotsigast nu förtiden, han lyssnar inte för fem öre! Jo, ibland men det är inte ofta. Och han ger sig verkligen inte förens han får som han vill. Och jag orkar inte  bråka med honom just nu, jag har noll ork! Just nu är det tjat om att han måste ha hem sin STORA bil NUUUU! och när jag säger att vi ska hämta den, men inte nu så blir han helt hysterisk. 
Ja, denna tre årstrots är underbar! och snart kommer väl fyra årstrotsen också! det ska bli spännande må ni tro hahah! :P 

Kommenterar gör du här!
Postat av: Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Hoppas du hittar på någon du vill ha :)

2017-01-23 @ 12:50:47
URL: http://www.saramadeleine.se

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0