Sneak peek

 
Torsdag och Jason är ledig säger han men att han vill leka på förskolan imorgon igen med sina kompisar. 
Det är verkligen skönt att han är på en förskola som han gillar och vill gå till! 
Men idag är han iallafall ledig och är hemma med mamma =) så idag ska han få hjälpa mig att rensa sina leksaker som ska ned till källaren, sånt som han har växt ifrån. 
Sedan ska jag även se om jag kan rensa en gaderob och få in lillebrors saker i den istället. Man ska bara komma på vart man ska lägga alla saker som ligger i den nu. Måste egentligen börja städa inför helgens kalas också. Men det gör jag när jag hinner och orkar haha. Jag har ju imorgon på mig också! och så stökigt är det inte här hemma haha. 
 
Igår kom ju även resten av delarna till vagnen, förutom adaptern såklart! alltid ska det vara något krångel när man har beställt något. Tänkte att ni kunde få en liten sneak peek med mobil amatör bilder idag, så får jag ta andra bilder så fort vi har fått ihop den. 
 
 
Den är jättefin och bra. Nu längtar vi ännu mera tills att lillebror ska komma till oss. Så man kan inviga den nya vagnen och allt annat skoj. Jason längtar också nu, han pekar på bebisar och säger att han vill att bebisen ska komma NU!  Min lille (store) gullunge! 
 
Hoppas ni får en bra dag! Puss på er!
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0