Spel och lek

 
Idag har vi bara tagit det lugnt jag och Jason, legat i sängen och kollat på barnkanalen. Vi gjorde även en förflyttning till soffan och fortsatte att kolla där på barnkanalen en stund innan vi gjorde frukost. 
Sedan har jag fått vila lite medans Jason lekte förfullt med alla sina bilar i vardagsrummet. Även hunnit städa lite och dragit runt på dammsugaren. Och efter det var vi ute med Xzeena och lekte även en stund på lekplatsen innan det blev för kallt så då gick vi in och spelade memory och pusslade. Och nu sitter Jason med lekleran i högsta hugg och lagar "mat" haha mycket gott kan jag ju passa på att säga, har fått smaka några gånger nu. 
 
 
Ska sätta mig och skriva listor över vad som ska inköpas innan bebisen kommer och även vad jag ska packa i BB väskan.. är ju trotsallt inte allt för många dagar kvar nu och vem vet om lilleman vill titta ut tidigare. PUSS!

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0