Tillsammans mot cancer.

 
Sitter hemma i soffan och kollar på Tillsammans mot cancer med Joakim och Xzeena.
Fy, tänk så många som blir drabbade utav denna hemska sjukdomen. Dom som får cancer och alla dom runt om kring den personen. Jag har träffat alldeless för många med sjukdomen, inom mitt yrke som undersköterska. Hjälpt dom sista tiden i livet och sätt hur sjukdomen äter upp dom, hur dom sakta försvinner. Och även utanför mitt yrke har jag vart med om den hemska sjukdomen alldeless för många gånger. Den har tagit så många ifrån mig, min familj och mina vänner. 
Jag hoppas verkligen på att cancer får cancer och dör. försvinner föralltid. 
 
FUCK CANCER!
 
Nog om den hemska sjukdomen, idag kom vagnen hem! underbart tänkte jag! Vi hämtade paketen och tänkte, gud va smått allt var. Det skulle ju ändå vara sulky, ligg/sittdel och babyskydd. Samt regnskydd och lekbord. Allt var med utan liggdelen och babyskyddet. Mailade företaget och dom vet inte vad som har hänt men jag ska iallafall få sakerna som jag har beställt. Puuuh, trodde jag hade gjort något fel! men det hade jag inte sån tur var! utan de kommer !! =) 
 
Nu ska jag titta vidare på tv, Puss på er!

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0