Tji fick jag

Denna dagen har vart fullspäckad med två härliga kalas :) va hemma imorse med Jason och fixa och dona och sedan har vi vart iväg resten av dagen. När vi kom hem så kokade vi ihop lite mat och kollade på tv. 


Sedan kom jag på en klok idée om att Jason och Joakim kunde bygga en koja över Jason säng och sova i den inatt. Jason var jätte på och dom byggde kojan. När dom väl la sig så kom Jason upp efter ca 20 min och ville lägga sig i mammas och pappas säng och det fick han såklart! Han somnade som en stock, stackarn är väl helt slut efter en lång dag med lek och bus. 

Sedan gick jag upp och såg att Joakim inte hade gått upp ifrån kojan, så jag tittade in och ja , där låg en snarkande Joakim. Så Jason hade nattat sin pappa i kojan och sedan gått för att sova bredvid mamma istället. Så Joakim ligger kvar i kojan och sover nu och jag och Jason och Xzeena ligger i våran säng och klockan är inte ens halv tio!!! På en lördag!!! Får bli lite TVD innan jag ska sova tror jag :) 



Kommenterar gör du här!
Postat av: Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Åh så mysigt att bygga en koja :)

Svar: Hehe ja de e de allt =) hade dock vart roligare om sonen hade somnat där och inte gubben haha :D
Sandra Saandriiie Åhfelt

2017-01-21 @ 23:26:14
URL: http://www.saramadeleine.se

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0