bara sisådär 1½ timme kvar.....

Nu är det bara 1 timma och 40 min tills Joakim slutar, är helt ensam hemma!
Hatar att vara helt ensam hemma på kvällarna!
Tur att man har sin "vakthund" ;)

Vart ute förut och lekte med hundarna Xzeena & Elvira, så sprang dom runt och lekte.
Helt PLÖTSLIGT springen en HARE ut framför nosarna på dom, tror ni dom sprang efter den eller?
Jo shiiit va dom sprang!
Och käftarna glappade efter den stackars haren, men sen fann den ett hål i stängslet och kom ut,
men dock så hittade ju smarta Elvira de hålet haha
Men haren klarade sig utan en skråma :)!
Jäkla hundar !! hahah!

Nu är min vovva så trött att hon ligger och sover som en stock, min sötnos!
'
Mitt lilla hjäarta!
Du kommer alltid vara min ögonsten!
Älskar dig.. :)!

Nu ska jag sysselsätta mig med att hitta filmer till mig & Jocke, kan ni ge mig bra tips?
Och så ska jag svara på alla era fina kommentarer!

Glöm inte tävlingen om Nelly.com ringen & Dagens bloggtävling som avslutas imorgon!

Puss på er sötnosar!


Kommenterar gör du här!
Postat av: Sandra

men eller hur? sjukt kul är vad det är!

2011-08-24 @ 23:40:39
URL: http://lilleput.blogg.se/

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0