Bloggextra.se



Klicka på bilden för att komma till deras hemsida.

Bloggextra.se är en bra sida för dig som bloggar.
Du kan skaffa:
* En frågelåda
* Omröstningar m.m

Jag är hur glá som helst för att jag skaffade det.

Täving: Bloggextra.se har nu en tävling där du kan vinna en reklam för din blogg eller biobiljetter.

Gör så här:
1. Bli medlem
2. Blogga om tävlingen
3. Länka ditt blogginlägg till deras facebook.


Min andledning till att jag vill vinna:
För det är skoj att vinna och jag vill ha mer läsare för det är också hur skoj som helst!
Och för att jag tycker att bloggextra rockar !! (:

PUSS PÅ ER !


Kommenterar gör du här!
Postat av: JULIA ERIKSSON

sv; jag vaknade precis, så nu sitter jag i sängen o svarar på kommentarer och sms :) vad gör du själv? kram

2011-08-11 @ 11:18:46
URL: http://jjuliaeriksson.blogg.se/

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0