God kväll era nötter.

Shoofräääääs!
Sitter och väntar på att klockan ska bli 01.00 för då kommer Joakim hem :)!
Så får det bli film och sås, så får han ta hand om mig för jag har sån mensväääärk!
Så nej inget sex HAHAHAHA ! ;)


Puussgurka.

Så ringde min kära bästa vän Sebbe nu (Koma Conny) Höhö.
Så fick pratat lite horor och annat smått och gött, han kommer hem imorgon :D
Så ska antagligen träffa han!
Han är fan den bästa killkompisen man kan få, han är hel grym!
Jag älskar dig, min söta vän!
Träffades i Lysekil och de sa klick så hade jag är grym vän för livet! :)
I vårt och torrt ! :D höhö.




Jag och min älsklings Sebbe i Lysekil i Midsommras!
Sanna kom med på ett hörn också såklart ;)



Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0