Old times.


Jag Linda Emilia Vakt och Treees på Karisma


Jag & Sara i stan påväg hemåt.


Jenny Jag & Marcus hemma hos Ubbe.


Jerry & Jag.
Jenny & Marcus.
Hos Ubbe


Frida Sara Jenny Treees Linda & Jag
Hos Treees när hon fyller 19


Linda & Jag
Påväg till Karisma.


Jag & Marko.
Hos Drezen.


Robert Linda Marcus Timmy Jag & Frida
Hos Robert, 08.


Linda Angelica Jag & Jossan.
Hos mig.


Angelica Mirre & Jag.
Tre Kockar


Jag Jenny Mirre & Angelica.
Halloween


Mikael Jossan & Foppa
En tur i Kungälv ;)


Jag Tomten Linda & Jasmine.
Liseberg.


Jag & Ella min kusin.
Hos Mig.


Jag & Jenny
Nyår 07? kanske.

Kommer mer.

Som ni ser har jag haft en riktigt bra tid i Kungälv med massa folk, ÄLSKA!
Vart med om mycket mycket mycket, träffat massa underbara vänner & annat folk.
Kommer mer bilder :)!

Puss


Kommenterar gör du här!
Postat av: julia

Allt bra ?

2011-08-09 @ 16:26:11
URL: http://juliaajohanssonlind.webblogg.se/

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0