Helgen vettni

Torsdags: Aah här börjar vi helgerna på Torsdagarna nu på sommarn förstår ni ;) höhö.
Men då vart jag och Joakim hemma hela kvällen och kollade på tv o träffade Sandra en stund med.

Fredags: (försöker komma ihåg.) Jo, vi åkte till stan, jag pappa mamma och Joakim för att vi skulle sälja Tahoen, så nu har vi inte kvar den :( sen va vi hemma hos Linda och hälsade på henne och Tobbe, sen gick vi ner till krogen. Och sen gick vi hem till pappsen jag och Joakim och sov, härligt.
Sen kom alla fyllekajor hem mitt i natta och skulle sjunga och göra mat hahah !

Lördags: Satt ute med pappa och jocke sen gick jag pappa & Caroline ner till ytterbykrogen för pappa skulle äta. Sen kom även Andreas så då åkte vi in till Fästningen i SPÖREGNET! De bara ÖSTE ner! Menmen, där träffade vi min farbror och Siv :)! Och vi gick runt o drack lite och kollade på gamlafula saker.
Sen kom Sandra och Marita också i kexen mössor och trodde att dom vart anonyma (?!) cpo höhö.
Sen åkte vi till Krogen i Ytterby fast jag drog med Linda Ninna Nattis & Grottis till Kåken ist, rätt skoj kväll faktiskt.  Massa folk faktiskt, :) Tillochmed min lilla JennyPenny =D!
Yäääyää. här får ni lite bilder, de kommer mer.





aaah mer kommer nog inom kort !:)

Nu ska jag krypa ner breve Carro med hunden och katten.
 gonatt see yah! ;)


Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0