Pissetrött !

Ååååh skrev ett helt fuckin inlägg så stänger blogg.se ner sig!

Iaf ... idag var jag mamma Caroline Nathalie & Xzeena ute och sprang,
det vart förbannat jobbigt i slutet men det funkade.
Ska göra detta ca varje dag nu så jag blir smalare & Xzeena blir mycket biffigare ;)
ÄLSKA MUSKLER! höhö
Lite har hon ju men inte så mycket jag vill att hon ska ha dock.
Sen åkte vi och badade också men jag sket i de för det vart svin kallt!
Tyckte Xzeena också höhöh ;)
Är förbannat trött nu iaf så ska ta en dusch sen film sen sova ! UNDERBART
Imorgonbitti väcker min underbara mor mig och Caroline för då är det träning på listan huhu...
För Xzeena också såklart haha.

Hon sover nu btw under mina fötter hon snarkar så högt så att väggarna skakar jag skojar inte,
 ska filma henne så ska ni få se en dag! OJOJ.

Yäyä, Kysskebab.




Kommenterar gör du här!
Postat av: BELLY ♥

Fin blogg! :D

2011-07-23 @ 11:17:23
URL: http://bellyss.blogg.se/
Postat av: nelle

hopas att det går bra att jag tar den här bilden för det funkar inte att ta din header

2011-07-27 @ 10:13:23
URL: http://spladesh.blogg.se/

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0