Sanningar om mig själv.

1. Jag är mycket hemlighetsfull
2. Jag gillar att utmana ödet, även om det kanske inte är det bästa ibland.
- Men ärligt, utan spänande saker ingen Sandra vaken ;)
3. Jag ÄLSKAR att flörta & retas ;)
4. Jag är mörkrädd!
5. Jag hatar killar dom slår tjejer
- Det är bara så patetiskt!
6. Jag tycker det är för mycket invandring i Sverige & att det är fruktansvärt att Sverige tar in så många!
7. Jag har alltid haft åsikter om invandringen & annat.
- Gillar många men absolut inte alla.
8. Jag hatar att jag ska flytta
- Men allt för mammas skull.
9. Jag gillar inte allt folk jag har runt om mig.
- Synd nog är det för ofta man måste vara nära skiten.
10. Jag tycker att jag är otroligt stor än vad jag någonsin har vart.
MINA LÅR GÅR NÄSTAN IHOP!
Fast jag är fortfarande lång och rätt smal (?!)




Ta vara på detta för jag säger det bara en gång ;)


Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0