Är man bartender vill man ha en bar ju!

Ska lätt bygga en bar hemma när jag flyttar hemifrån och då behövs detta:

Glas:
Cocktailglas
Whiskyglas
Highballglas/Grogglas
Vinglas
Snaps/Shotsglas
Champagneglas
Cognacskupor

Sprit:
Vodka i olika smaker
Gin
Ljus rom
Whisky
Cognac
Tequila

Likörer:
Cointreau
Kaluha
Vit/Brun kakaolikör
Curacao blå eller grön
Gräddlikör tex Baileys
Fruktlikörer tex banan persika melon & passionsfrukt

Juice & Smaksättare
Citronjuice
Lime
Apelsin
Tranbär
Sodavatten
Fruktsoda
Klar tonic
Ginger ale
Coca-Cola
Mjölk
Grädde
Sockerlag
Grenadin

Frukter
Citron
Apelsin
Lime
Bär
m.m

JAG VILL HA ALLT NU !!
+ alla verktyg.


Saknar barskolan asso!


Kommenterar gör du här!
Postat av: sofie <3

sv; hej på dig, joda allt är bara bra med mig :) hur äre med dig själv ?

kram på dig.

2011-06-08 @ 00:55:46
URL: http://sofieschilcher.blogg.se/
Postat av: belsas / elsa

SV: Nice! :D Jo jag är riktigt trött jag med, så ska ta och sova nu. Så det är väl det jag gör. :P Du då? :)

2011-06-08 @ 01:01:59
URL: http://belsas.blogg.se/

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0