Äventyr med Treees.

Hejsan.
Sry för min dåliga upptatering idag, har vart i Skene med Treees o sålt hennes soffa :)
Sen vart vi o kollade på en Vovve till Treees guuuud så söööt!
Xzeena får en kompis :D likadan ras o allt fast en hane :)!
Vart en trevlig dag med sööötaberta Treees (:!

Nu är man hemma o tråkar o gosar med min älskling Xzeena!



Till Xzeena:

Jag vet att många ser ner på dig och tycker att du är en farlig hund,
 men jag vet att du är den bästa hunden man kan få.
Och det fattar inte människorna som inte känner dig,
 bara för att du är Amstaff/Pitbull så ses du som en farlig hund.
 Men gör som mig skratta och glöm!
Skulle aldrig sälja dig eller något liknande.
Bättre hund får man verkligen leta efter du är som mig, blyg och överbeskyddande.
Jag ÄLSKAR dig Xzeena! Finns inget bättre än dig. :)

Tycker det är extremt kul att många köper hundar av denna rasen, för att bevisa för människor att dom är bra familjehundar + ensamhundar!

LOOVE

Sätter mig och svarar på era kommentarer nu. Puss

Beställ kondomer diskret med sms

Kommenterar gör du här!
Postat av: Daniella

SV: Haha jag också :D

2011-06-15 @ 22:03:06
URL: http://daniellaevelina.blogg.se/
Postat av: Daniella

Vad gör du nu?

2011-06-15 @ 22:03:20
URL: http://daniellaevelina.blogg.se/
Postat av: lil' babustyle

sv: Härligt att du är med och tävlar om en länkning i min blogg! Vinnarna och det rätta svaret kommer upp i morgon, så håll utkik ifall det var just du som blev länkad! :D

2011-06-15 @ 22:11:32
URL: http://babustyle.blogg.se/

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0