Min eviga stil & min utvikning.

En gång i tiden älskade jag det ..
Men nu då?
Jag insåg att jag gjorde fel, men vet ni? Jag älskade det!
Att vika ut sig det är spännande och kul på samma sätt.
Men även dåligt och dumt!

Tider då jag vek ut mig:


Vad tycker DU om tjejer som viker ut sig?
- Slampigt eller vågligt?

Jag står för vågligt, så många tjejer som får komplex över sina kroppar för att folk säger dittan och dattan.
Jag själv var först för tjock & sen för smal.
Vart vill folk komma?
Jag skäms inte och jag ångrar det inte !
Mitt självförtroende ligger hedan efter på topp även om jag inte håller på med det nu.
Det vart ett berorénde för mig förr.


Kommenterar gör du här!
Postat av: Anna Epic

Jadå, själv?? :D

2011-06-08 @ 21:24:27
URL: http://epicshiit.blogg.se/
Postat av: Miss Dramaqueen

Jag tycker inte man har rätt att döma andra människor...det är ju ens egen kropp? Då borde man ju åtminstone få bestämma hur man vill visa upp den?

2011-06-08 @ 21:25:33
URL: http://itisart.blogg.se/lisa

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0