Min hund atackera?

Godmorgon allisamms :)
Vart nyss ute med Xzeena då de står två tjejer och pratar med varandra, den ena går när jag närmar mig och sen hör jag. "Bor du i Ytterby?" Svarar snällt ja och lala. Hon vart rädd när min hund morrar och viftar på svansen emot andra hundar, okej? och bad mig skaffa en chelé. MIN hund är inte farlig MIN hund är lekfull MIN hund har aldrig gjort någons annans hund illa MIN hund är lekfull precis som din chiuvaua du har LÖST på gräsplätten. Som KAN springa fram till MIN hund och BITA eller BLI BITEN av min hund pgv att hon skyddar MIG. Så ha din hund i koppel hedanefter!
MIN hund ska inte få ha chele om inte DIN hund har koppel, that it!



ILÖÖÖVMYDOG!


Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0