Barskolan.


Några goda drinkar !

Några dukningar


Min goa klass,
(Tog bort ansiktet på dom för jag vet inte vilka som inte vill vara med:))
Detta var innan vi skulle göra Bar provet, alla var typ jätte nervösa usch det var hemskt.
Utan er hade jag aldrig gjort de haha ! Tack vare att dom tjötade på mig så gjorde jag de :)
Och klarade de med ca 65 rätt av 70 eller något.
:)
Barchefen ifrån Avalon kollade och bedömde mina drinkar och min barteknik, hemskt vart de!


Vi fixar barena innan provet haha


När vi fick våra resultat :)


Alla klarade de ! :D


Vi fick göra massa skoj tillsammans:
Lära oss drinkar
Utflykter
Roliga kurser tex Absolut vodka
Välgörenhetsmiddag som blev berömd ifrån många, kom med i tidningar och
jag själv har läst i andras bloggar om det :) Vi lyckades grymt bra!
Vart ute efter skolan och druckit lite =D
Praktiker som var skojiga på Tre Kockar, :)!
Tråkigt nog missade jag avslutningen :(!



Min dukning på avslutningsprovet !
"Rockabilly"
Haha !
Men VG fick man =D

VG fick jag näst intill i alla ämnen :)!
Vinkunskap vart sämre kanske HAHA! det är inte min grej.

Puss på er, saknar er faktiskt !:)


Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0