Bråk idag igen.

Jag och min syster skulle gå och handla, därför gick vi igenom en gård!
Då ställer sig tanten upp "Ta en annan väg! Detta är privat ni får inte vara här"
Gubben ställer sig då och skriker "Ungjävlar jag ska visa er ett och annat en vacker dag, ni ska få igen!" Spottar sedan snus emot oss och sen säger han till min syster "Hållkäften du kan väl inte ens svenska" Hahahha! Hon är 25% norsk och resten helsvensk, man kan nästintill bortse ifrån den norksa delen! HAHA !
Sen sa dom " Ta bort hunden den är farlig, ingen här gillar er!" men hallå! Kan inte dom andra tala för sig själva då? hahahah ! Och att min hund är farlig? kan inte påstå att en hund som alltid vickar på svansen är farlig!
Ska gamla människor hålla på så här? nej! Dom ska vara en förebild till oss unga, men det ända dom gör är att klaga på oss "dagens ungdomar" när dom beter sig dubbelt så illa själva! Tycker nästan att nästintill alla över 70 bör läggas in! HAHA ! Detta paret står även och fotar ungdomarna som står utanför och pratar och så, för det är jobbigt tycker dom. Förstår inte varför dom bor MITT I CENTRUM då? vad gör dom här om dom inte tål annat folk? Idioter!
Nästa gång ska dom få höra ett och annat.

Ps. Dom hotade oss även + spotta på oss och spotta snus. Vem är det polisen vill ha? min tyst hund + oss som ska gå och HANDLA eller gamligarna? HAHA! Iaf dom anmäler oss, de är jag helt 100 på!"

 
Puss


Kommenterar gör du här!
Postat av: Zandras Rosa Dagbok

Fin blogg!:)



Vill du göra ett bloglovin eller länk-byte?:)

2011-05-12 @ 21:38:15
URL: http://zandrasrosadagbok.blogg.se/

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0