Förvirrad ..



Jag är förvirrad som satan jag fattar ingenting massor som står på spel nu.
En flytt till Lödöse (om jag inte får eget innan) och då är tankarna:
Ska jag bo där igen? vad ska jag göra där? jag har lixom nada kontakt med mina förra vänner där.
Kommer det funka med Xzeena?
Okej kanske blir kul att flytta men för mig är det på fel sida och jag känner inte folket där länge, okej jag känner ju min halvsyster men sen då?
Mitt körkort är inte klart men hoppas på att jag har det innan flytten.

En annan del..
Känns konstigt nu efter massa som har hänt ..
Kommer det bli som vanligt igen?
Hur blir det om jag flyttar?

Jobbet..
Jag tyckte jag jobbade FÖR lite innan & nu får jag jobba näst in till 1 dag i veckan om ens det?
det kommer aldrig att funka.
Hoppas jag får det andra i Stenungsund. Kanske kan flytta dit?
Gillar stället och där öppe finns det massa skönt folk som man saknar :)

Yäyä, ska äta. Puss !


Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0