Frågor jag fått hitils.


Vad skulle du göra om du vann 1 miljon?
- Jag skulle gjort tuttar, köpt en najs yankeebil och sen levt livet ;)
Vilken persons födelsedagsfest skulle du helst vara inbjuden till?
- Det var en klurig fråga. T.I kanske ;) Han är ju gööör snygg!
Vad är du rädd för?
 - Ormar & Spindlar.
vad skulle du ändra på om du fick? :)
- Mina tuttar skulle blivit större ! =D Och sen lite i mitt hår så de blev långt och fiiint :)
vad skulle du göra om du vann 10000000 biljarder?
- Oj, allt som går att göra? Köpt mååånga bilar och några hundar till :D Skickat någon krona till afrika.
vilken blogg gillar du bäst kissies eller amiofsweden? ;)
- Vet inte vem Amiofsweden är men hon/han kanske är vettigare än Kissie ;)
Älskar din stil, vilken är din favorit klädes affär!?
- Oj tackar ! Det finns många, men HM GINA SHOCK m.m rockar.
Vad är en perfekt dag för dig?
- När man vaknar en sommardag MKT sol och kan vara ute och leka med Xzeena, och sen massa fest på kvällen rätt kanon va ;P?
Vart går din drömresa?
- Till USA och sen stanna där !
Hur kom du in i rockens underbara värld?
- Jag blev till av en pappa & mamma som alltid vart rockmänniskor, sen träffade jag härliga vänner som gilla rock sedan des har jag alltid älskat de!
hej vad heter hunden?
- Min hund heter Xzeena, krigar prinsessa ;)

Tack för era frågor, nu får vi se om det är några av er som är de 5 vinnarna eller om det kommer fler.
Fram till 24.00 geller!


PUSS


Kommenterar gör du här!
Postat av: Emelie Jägerbert

svar: låter bra, men vill du göra ett länkbyte så får du säga till :)

2011-05-31 @ 20:20:30
URL: http://emeliejagerbert.blogg.se/

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0