Gamla bilder, på mig och ifrån andra tillfällen.

Här har ni lite mer bildbevis ifrån mitt liv.

Jenny och Jag.

Emmie & Jag, 2008 på nationaldagen.

Jag Jenny & Jossan haha
En helt vanlig vardag för mig ;)


Min pappa :)


Miriam Nattis och Jag


Jag Linda & Angelica


Mamma Carro & Jag på Liseberg


Jowhanna, en jätte go tjej som jag saknar enormt mycket.
Hon gick bort förra augusti, gör fortfarande ont & jag kan inte förstå att du inte finns kvar.
Du var som en syster för mig även om vi kanske inte hade jätte bra kontakt det senaste :( <3


Jenny & Jag ; Halloweenklädseln.


Mazer Teo jag Och Caroline. Minns dock inte när detta var haha.


Linda & Jag på krogen för massa årsedan.


Min kusin nattis & jag


Jag och Linda :)


Min syster HÖHÖ


Jag (Louise som är fotograf)


Jag Linda & Angelica


Jag & min syster HAHAH


Jag och Jenny haha


Jenny Nisse & Jag (Första gången min söta Treees körde yanke ;))


Linda Angelica & Jag


Linda Jenny & jag i skolan :P


Jag & Angelica


Linda Angelica Angelica och Jag


Jag och Jocke haha


Jag :P


Puss och kram


Kommenterar gör du här!
Postat av: Yasmine

Har du varit otrogen? :/

2011-05-11 @ 12:02:49
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

jepp allt e bra <3 hur mår du ? kram sötis<3

2011-05-11 @ 18:46:26
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0