Hår + Crusing.

Gomorgon folket !! :)
Är så jävla sugen på att göra om mitt hår som vanligt ;)
 Vill ha svart med rosa slingor i det är la najs?

Så fast jag ska inte ha så många rosa slingor :) Bara några.

Just de..
Nu har vi löst allt iför Kungälvscrusingen =D
Vi ska ha brudbil soooft, eller ah chaffisen är grabb men ;) gör la inget haha.
Känner på mig att vi kommer ha fett skojj :D
Förra året hade vi så skoj så vi kom tillochmed med i tidningen ;) HAHA
Fyfsatan vilken shock jag fick.
Jenny ringde:
- Sandra du är med i tidningen.
- Jasså?
- Ja de är ingen liiiiten bild heller!!!
- Whatafuuuuck ?! HAHAH

Här är den:

Thomas,Linda,Tommy & längst upp där sitter jag!
Min chef hängde tillochmed upp den inne på jobbet HAHA!

Puss !


Kommenterar gör du här!
Postat av: EMelie

Hahahahaha :P

Vad har du för kamera nu? ;) Köp min vetja ;D

2011-05-10 @ 10:59:18
URL: http://faiithfull.blogg.se/
Postat av: malin

sv: okej :) jag kommer länka dig senare under dagen :)

kram



Var gärna med i dagens blogg! :)

2011-05-10 @ 13:13:32
URL: http://mallansundqvist.blogg.se/

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0