Helgen:

Fredags: Jag var hemma hos Linda en sväng och tog en eller två öl sen gick jag hem med Xzeena och sov :)
Lördag: Var hemma och åt med familj nr 2 sen gick vi hem till Linda och förfestade, skulle drat till krogen men det sket sig för jag var trött och seg och typ ledsen eller något. Fast det visade jag inte är kass på sånt. Skulle åkt till Sebbe och dom men jag sket i de och gick hem o la mig, brevid mamma !! haha aa hon log i min säng när jag kom hem haha. På dagen var jag på marstrand med pappa o hans kompis, skulle på jobbintrejuv men men de blev inte som det vart tänkt fick panik utanför !! haha trivs på mitt nuvarande jobb :)

Igår "söndags" vart jag hemma hela dagen och kollade på filmer med min syster, Pearl Harbor vart en av dom!
Im in loooove !! :D han Danny är förbannat snygg så vi kollade på yttligare 2-3 filmer med han sen haha !


Världens bästa film !



Och världens snyggaste grabb !! uuuhhhuu ! :D


Kommenterar gör du här!
Postat av: Maddiz - ett liv i flera delar ♥

sv: Hejsan! just nu är allting åt helvete.. sj? kram

2011-05-17 @ 22:31:36
URL: http://flickansomkallasmaddiz.blogg.se/

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0