Jag ÄLSKAR tatueringar!

Själv har man ju bara fyra tatueringar.

Efternamn + födelsedatum på skuldran. Mom & Dad på handlederna.
& ett hjärta på vristen? tror jag de heter. Längst ner på smalbenet haha.
 Det står för min kompis Linda som har en likadan :) Jag är ap sugen på att göra en stooor,
 på ryggen & sen funderar jag på att tecka ena armen, de e ju SÅ snyggt! På smala fina tjejer ;)

(går ju fan inte att ladda upp bilder ! Fuck Blogg.se)

 

Men tar de imorgon då, ligger nu och kollar på tv och ska sova snart är dödstrött.
Min dag har ju vart konstig..

See yah tomorooow !
Puss !


Kommenterar gör du här!
Postat av: sanna

tatuerade tjejer är så snyggt jaghar oxå tre tatueringar & dermal anchors på ryggen! :D

2011-05-09 @ 19:46:44
URL: http://sannaeh.blogg.se/

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0