¬» Sommarkväll

Hejsan, idag har jag vart med Linda hela dagen.
Sen kom min syster med har vart hos pappa en sväng sen ute och lekt med Xzeena och druckit lite cider ! :)
Vi tog även härliga bilder !

Dagens knas: Caroline Åhfelt.
Anledning: Hon sprang och lekte med Xzeena (min hund) då Caroline springer i full fart så springer Xzeena emellan hennes ben och Caroline fäller sig själv FAN va skoj det såg ut !
Jag och Linda vek oss av garv hahah (Skratt)

Bilder:

Mycket god !
Jordgubb/Lime.


Jag och Xzeena


Jag och Xzeena
Se vad hon ler hon gillar matte :D


Haha vi igen :)


Tung har hon blivit !


Körde typ en lejonkungen hahah


Syster :)


Linda :)


Xzeena springer av sig


Kusinen Nattis


Sis & Vovve !

Nu blir det en cider och tv med Syster och Andreas :)
Puss !


Kommenterar gör du här!
Postat av: Lisa - Smilinggirls!ッ

Härliga bilder :D

2011-05-20 @ 20:32:15
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0